wtorek, 25 grudnia 2012

2.Wesołych Świąt !

Na początek życzę wam wesołych świąt ^W^. I chciałam was też przeprosić za to że nie pisałam dość długo ale wiecie .. Było dużo nauki przed feriami świątecznymi , na dodatek początek ferii świątecznych powitał mnie gorączką 40 stopniową i nieznośnym kaszlem .. Z resztą to nie mój pamiętnik tylko blog o lalkach :P. Więc Na święta wcześnie z rana mama wręczyła mi paczkę ^^. A w paczce były one :
Bezimienna , pomożecie wymyślić imię ? :P
I dwie maszkary :d. Miłego 2 dnia świąt :) PS . sorry za zdjęcia , późno je robiłam ;p

2 komentarze:

  1. Postaraj się trochę bardziej nad zdjęciami i powinno być okej :D Nie traktuj mnie jako hejtera, ale jako dobrą radę ;) Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać, mam nadzieję, że u mnie też najdziesz coś ciekawego i również zaobserwujesz :3
    ____
    http://magiczny-grzyb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze szkoda że takie nie ostre zdjęcia :( ale mam nadzieję że każde kolejne będą coraz lepsze :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń